18.09.2016

Rhiannon i Ścigający Gwiazdy


Pamiętacie pewien post z dawien dawna, kiedy planowałam serial? Taaak, więc nie wypaliło. Za to już jakiś czas temu w mojej głowie zrodził się inny pomysł, coś co tak bardzo chciałam zrealizować. SSO oferuje nam tak wiele widoków, tak wiele możliwości! 

Nie wszystko musi być nudne i przewidywalne, skoro już mamy efekty, postacie i krajobrazy gry zróbmy z nich pożytek tworząc serial. Dlatego powoli zaczęłam zastanawiać się nad fabułą, zbierać kawałki z gry i zastanawiać się jak chcę żeby to wyglądało.

Wielką inspiracją do "Rhiannon.." jest dla mnie Northena, oraz jej seriale. 


Northena ma specyficzny, prosty styl, który zamiast na ilość efektów stawia na ich jakość. To właśnie jeden z jej filmików natchnął mnie do zaczęcia pracy nad teaser'em "Rhiannon".

Fabuła jest dość skomplikowana, a jej poboczne wątki nie do końca skończone, ale poniżej zaprezentuję wam ogólny zarys.

Jak już wiecie Rhiannon wychowywała się od dziecka na Półwyspie Południowego Kopyta, pomagając rodzinie na starej farmie. Byli odcięci od świata zewnętrznego, wszystko hodowali i wyrabiali sami. Pewnego dnia podczas wykonywania rutynowych czynności Rhian odkrywa coś, a raczej kogoś kto wprowadza niestabilność do jej rutynowego światku. Wkrótce dziewczyna zaczyna zauważać podejrzane rzeczy oraz zachowania u osób, u których spodziewałaby się kłamstwa najmniej.

Prawdopodobnie zedytuję też miniaturkę kiedy dojdą lipcany, ponieważ zakupiona przeze mnie sztuka odegra ważną rolę w całej fabule.  (spoiler)

Trzymajcie się ciepło Selena

5 komentarzy:

Regulamin bloga:
1. Szanuj innych komentujących
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Nie spamuj
Każdy odzew z waszej strony dodaje mi więcej sił do pisania.❤❤❤