9.10.2016

#selenablue Żyję!

Hejka moi drodzy!

Mam wam tak wiele do powiedzenia, ale wciąż mało czasu. I dziś nie popiszę się zawartością posta. jednak przybywam do was z wieścią iż wciąż wszystko działa, a moje plany rozwijają się w zaskakującym tempie. 

Aktualnie pracuję nad kolejnym odcinkiem serialu "Rhiannon i Ścigający Gwiazdy", oraz rozwojem mojego kanału na YT. Co tu dużo mówić, trochę mnie to wkręciło, ale zapewniam że nie bardziej niż blog, na którym już za niedługo pojawi się mnóstwo nowości, w tym nowy szablon, ale nikomu ani słowa! Dziękuję wam też z całego serca za ponad 300 subskrypcji kanału, oraz szalone 11 tysięcy wyświetleń bloga! Wiem, że ze mną jesteście, ale pamiętajcie: Ja również cały czas o Was myślę. Czekajcie więc uważnie na wszystkie niespodzianki i do zobaczenia.


Tutaj tymczasowy baner jaki posiadam na kanale, już wkrótce zamierzam (znowu) go odnowić, tym bardziej z większą dokładnością, ale nie martwcie się! Główny zamysł pozostanie w pierwotnej formie jaką tu widzicie. :)

10 komentarzy:

  1. Mam prośbę. xD Z nudów poszperałam w zakładce ''Polecane'', i niestety większość blogów stamtąd jest nieaktywnych, zawieszonych, lub ostanie posty były ponad pół roku temu. xD Zalecam "czystkę" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję za uwagę! Zajmę się tym w najbliższej przyszłości. :D

      Usuń
  2. Super blog Selena :). Trzymaj tak dalej :D!

    Pozdrawiam<3
    Monika Flowerhome
    blog: starstable-madie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Selena, mam pytanie. Gdy założyłyście LR napisałam zgłoszenie i dalej nie odpisałyście. Czy to znak, że się nie dostałam?
    P.s. Bardzo fajny blog. Aż miło się czyta. Było by super gdybyś zajrzała na mój: starstableonlinezsanettisso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie żyje xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Sel, na pewno żyjesz? xd Czemu nie ma postów? Tęsknię... :(

    Zita Queencamp
    starstablezhania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej szukasz kodów do Star Stable ? TUTAJ SĄ ŚWIETNE (KLIKNIJ) Od dawna z nich korzystam ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej szukasz kodów do Star Stable ? TUTAJ SĄ ŚWIETNE (KLIKNIJ) Od dawna z nich korzystam ;3

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Szanuj innych komentujących
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Nie spamuj
Każdy odzew z waszej strony dodaje mi więcej sił do pisania.❤❤❤