14.09.2016

15. RECENZJA: Star Stable Friends


Dzisiaj przychodzę do was z nietypowym dla tego bloga formatem, a mianowicie recenzją. Więc jeśli interesują was technologiczne nowinki związane z Star Stable, to zapraszam do review aplikacji Star Stable My Friends and Horses!

Ocenię ją w kilku, podstawowych aspektach: Wygląd, Użyteczność, Sprawność

Skąd ją pobrać?
Od 25.08.2016 roku aplikacja jest do pobrania ze sklepu aplikacji Apple. KLIK

Zaczynamy!


Zaczynamy oczywiście od uruchomienia aplikacji, a razem potem przechodzimy do ekranu logowania się.


I tu zaczynają się schody. Kiedy pierwszy raz zalogowałam się, program kilka razy ponawiał próby i odrzucał mi wejście komunikatem "Service Unavaileble". Na szczęście, kilka dni potem kiedy przygotowywałam screeny do tego posta weszłam do aplikacji za pierwszym razem, więc być może ten problem został rozwiązany.


Po zalogowaniu się, naszym oczom ukazuje się przejrzysta i skrzętna strona główna. Znajdują się na niej: nazwa postaci, najbliższe wydarzenie z kalendarza, oraz miniatura ostatniego newsa.


Po przeskrolowaniu niżej widzimy listę pozostałych postów.


Po kliknięciu w ikonę koperty przechodzimy do naszej skrzynki pocztowej, a w niej dokładnie wszystkie wiadomości wysłane poprzez grę.


Naciskając na piórko w okręgu przechodzimy do tworzenia nowej wiadomości, a dokładniej do wyboru odbiorcy z listy znajomych.


Tutaj również napotkałam bardzo poważny błąd. Za pierwszym razem ( w dniu premiery) pisanie poszło bardzo gładko, aż zdziwiłam się, że żadne słowo nie zostało zakratkowane. 


Za drugim jednak, czyli kiedy stworzyłam ją na potrzeby bloga wiadomość wcześniej wyglądająca tak jak na screenie powyżej, po próbie wysłania zamieniła się w taką:


Jest to wręcz ekstremalnie oburzające, ponieważ sso nie od dziś boryka się z tą okropną cenzurą nie jeden raz uniemożliwiającą pisanie prostych zdań, czy słów. Oczywiście praktycznie i fizycznie uniemożliwia to pisanie czegokolwiek, a w moim przypadku trwa to do dziś. 
Jeśli znajdujecie się w podobnej sytuacji, ale być może znaleźliście inne rozwiązanie niż przepisywanie wszystkiego od początku z "x" między sylabami to byłabym wdzięczna za radę.

W następnej zakładce mamy ładny komentarz, który pozwala na stworzenie wydarzenia w dowolnym dniu. Daty już "zaklepane" oznaczone są niebieską kropką, a dzień dzisiejszy różową gwiazdką.
,






OCENA: ★★☆☆☆
Póki co ta aplikacja pomaga jedynie w sprawdzaniu skrzynki, a i tylko w momentach gdy jest ona oblegana przez twoich znajomych. Na dodatek trudno będzie ci odpowiedzieć na te ważne informacje ze względu na wszechobecne kratki. Cóż, czy spodziewałam się czegoś więcej? Nie do końca, ale mimo to mam nadzieję, że SSO ma w planach jakieś konkretne opcje, które zostaną dodane w najbliższej przyszłości.


10 komentarzy:

  1. YEY jestem pierwsza na liście znay xd
    Amanda Mcwill

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja świetnie napisana. Co to samej aplikacji to ja szczerze mówiąc spodziewałam się po niej czegoś więcej, więc również mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości zespół Star Stable zamierza dodać nowe opcje.
    Mimo wszystko dostęp do poczty jest bardzo przydatny. Szczególnie gdy Twój znajomy/znajoma nie posiada kont na serwisach społecznościowych takich jak np. Facebook czy Skype, a cały wasz kontakt opiera się na korespondowaniu w grze.
    Co do aktualności w aplikacji i kalendarza moim zdaniem jest to zbędne biorąc pod uwagę, że nowe posty mogę sprawdzić na stronie SSO, a kalendarz posiada każda komórka.
    Pozdrawiam, jedna z Twoich różanych lam - Anto <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak świetny, dokładny i pełen dogłębnych analiz komentarz. Doceniam bardzo!
      Pozdrowionka od Naczelnej Lamy Świata

      Usuń
  3. Recenzja zawiera niezbędne elementy, co skutkuje skwapliwym pożeraniem wzrokiem powyższego postu. Świetnie, że namyśliłaś się przekazać w blogu swoją analizę oraz ocenę publikacji aplikacji Star Stable My Friends and Horses.
    Wyczekuję od twojej osoby więcej takich podobnych wpisowq. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękny komentarz i cieszę się, że komuś się podoba.

      Usuń
  4. Hej! Świetny blog :D Mam pytanie. Czy jeśli chcę dołączyć do Lame Roses to muszę mieć facebook'a? Mogłabyś dodać mojego bloga do polecanych? ;D

    Pozdrawiam serdecznie
    Anne Bunnyhand

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie musisz. Zobaczę, ale nie moge obiecać, że dodam. :)

      Usuń
  5. Dzięki za odpowiedź,

    Pozdrawiam
    Anne Bunnyhand

    OdpowiedzUsuń
  6. W momencie gdy pisałaś o kalendarzu to napisałaś zamiast "kalendarzu" "komentarzu" ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Szanuj innych komentujących
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Nie spamuj
Każdy odzew z waszej strony dodaje mi więcej sił do pisania.❤❤❤