27.08.2016

#selenablue Rozes


ⓒChantal Rainheart
Wybaczcie mi tą przerwę w pisaniu, ale przed wyjazdem wolałam zostawić wam konkursowy post na głównej. Teraz jednak wracmy do gry i nie martwcie się, mam już zaplanowane wyprzedzenie, więc spokojna wasza głowa w toczku (heh konie).

Ten post będzie raczej luźniejszy i planuje pokazać wam w nim cudeńka, które otrzymałam w nagrodę za konkurs organizowany przez Chantal Rainheart. Jeśli jeszcze go nie obejrzeliście, zapraszam:


Jak wiecie stworzenie editów tak dobrej jakości, wymaga bądź co bądź również dobrych screenów. Poniżej wstawiam więc moje zrzuty, odrobinkę "podrasowane", ale te same które wysłałam Chantal.






Psst, na tym zdjęciu bawiłam się efektem obrazu na płótnie. :)

Z moich skromnych zdjęć powstały prawdziwe cuda, a proces tworzenia jednego z nich możecie zobaczyć tutaj:


Tak oto powstał ten edit:


Poprosiłam Chantal również o zdjęcie profilowe, które stworzona na podstawie powyższych screenów mojej postaci. Oto efekt końcowy:


I jest absolutnie zachwycający! Jeśli sami chcielibyście posiadać coś tak niesamowitego zapraszam was do zapoznania się z inicjatywą artystki o nazwie "ściana inspiracji":

Co to takiego?
Na moim facebookowym profilu wkrótce znajdziecie notatkę, pod którą będziecie mogli dodawać swoje screeny z gry. Każdy z tych screenów będzie miał szansę zostać przeze mnie edytowany i trafić do mojej blogowej galerii. Ściana inspiracji to więc nic innego jak zbiór screenów z gry Star Stable Online, które mogą (ale nie muszą) stać się dla mnie inspiracją :) ~Chantal

CZYTAJCIE DALEJ -> klik 

Na dzisiaj to już wszystko, pamiętajcie jednak o wciąż trwającym konkursie:
kliknij na obrazek

PS WY krejzole! Wbić tak 1 tysiąc wyświetleń beze mnie? Żarty, na bok jestem wam ogromnie wdzięczna. :)

7 komentarzy:

  1. Sel potwierdzisz mój kom na poprzednim poście?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow Selena 5000 wyświetleń !!! Brawo ty !

    OdpowiedzUsuń
  3. Sel, Twój filmik wciąż robi na mnie wielkie wrażenie :D Gdybym miała taki świetny głos to nie zawahałabym się nagrać jakiś tutorial z robienia editów :D Niestety skrzeczę jak żaba :)
    Pozdrawiam i gratuluję świetnej roboty (zarówno z filmikiem jak i z blogiem) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym ja miała taki talent jak ty, też bym się nie wahała nagrywać tutoriali... Czekaj? Chantal, chyba możesz nagrywać tutoriale! :)
      Dziękuję ślicznie za wszystkie nagrody i za ten świetny konkurs.

      Usuń

Regulamin bloga:
1. Szanuj innych komentujących
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Nie spamuj
Każdy odzew z waszej strony dodaje mi więcej sił do pisania.❤❤❤