15.08.2016

KONKURS NA 5K WYŚWIETLEŃ!


Stało się! Nie wiem kiedy, nie wiem jak wbiliście 5000 wyświetleń więc zgodnie z obietnicą przychodzę do was z obiecanym konkursem.


Zanim jednak przejdziemy do sedna sprawy chciałabym podziękować wszystkim ludziom, którzy dołożyli swoją "cegiełkę" podczas tworzenia tego bloga. Nie zamierzam nikogo wymieniać z imienia, pragnę byście wszyscy wy - moi czytelnicy czuli się częścią naszej społeczności. 

Tak więc zaczynajmy! Zasady, regulamin, no i najważniejsze nagrody

KONKURS



NA CZYM POLEGA?
Postanowiłam dać wam w miarę wolną rękę i pozwolić popuścić wodze fantazji. Ponieważ przyznam dwie nagrody główne, a także wyróżnienia oto spis waszych zadań:

Aby zakwalifikować się do konkursu możesz:

  1. Stworzyć intro na mój kanał youtube, zawierający imię i nazwisko postaci, a także nawiązania do gry Star Stable, Estetyka ma być podobna do pozostałej szaty graficznej na kanale.
  2. Stworzyć arta/rysunek/fotomanipulację związaną z moją postacią i moim blogiem. Pamiętajcie, że w przypadku tej ostatniej wersji musicie mieć pozwolenie na używanie innych stocków, czy patternu niż moje zdjęcia,
  3. Napisać historię tego jak znaleźliście mojego bloga i za co go lubicie. Choć ta kategoria może wydawać się najłatwiejsza, to nie dajcie się zwieść! Tekst musi być starannie i szczerze napisany, a to już nie lada wyzwanie.
  4. Możesz też wystąpić z własną inicjatywą. Projektem poświęconym mojemu blogowi, mojej postaci itp. Jeśli będzie on sensowny i dobrze wykonany z pewnością możecie liczyć na nagrodę.
Dodatkowo, aby wziąć w nim udział musisz być obserwatorem mojego bloga.

GDZIE, JAK I DO KIEDY?

Zgłoszenia musicie wysłać na mojego maila jaciealefajnie@gmail.com. A pod tym postem umieścić komentarz ze słowem "Zrobione!", oraz nazwą waszej postaci. Ją również należy dodać do swojego maila, tak abym wiedziała kto jest kim.

Swoje propozycje możecie wysyłać do 1 września.

NAGRODY
Przyznam dwa główne miejsca, w których nagrodami są:

Miesiąc Star Rider + 100 SC  lub 500 SC

A także:
Wspolne zdjęcie/post/filmik

Wyróżnienia mogą liczyć na wszystkie powyższe nagrody, prócz tych dwóch, najważniejszych.

Bardzo zachęcam was do udziału, a także dziękuję za wsparcie. Pamiętajcie wszyscy jesteście świetni!

18 komentarzy:

  1. Gdzie mogę przysłać arta rysunek :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie: czy w drugim punkcie liczą się prace wykonane na tablecie graficznym?

    Pozdrawia Aria Candlefall :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobione!
    Nazwa mojej postaci to Arciela Darkhunter.

    OdpowiedzUsuń
  4. A kiedy post z mną tak jak mówiłaś ? **

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jakby co to moja nazwa w grze to martine lowtree

      Usuń
  6. ZROBIONE! bohuslawa mysterypaw

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdeczne gratulacje!
    Zaslużyłaś na taką liczbę wyświetleń, masz bardzo fajnego bloga i widać, że kochasz to, co robisz. Życzę Ci tych wyświetleń jeszcze więcej!
    Ja również mam bloga, nie tak rozwiniętego jak ty, ale zawsze coś, prawda?
    Było by mi niezmiernie miło, gdybyś wpadła na chwilkę.
    Link: ://ssozcaroline.blogspot.com/?m=1
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobione!
    ~ Agnes Cloudblanket
    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam cię https://ciekawskiesso.blogspot.com/2016/08/challenge-ssoowe-zmiany-sasha-bluestep.html?showComment=1472309514500#c7214462502985037684

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobione! Chloe Winterfoot. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobione :) Renata Friendstar :)

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Szanuj innych komentujących
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Nie spamuj
Każdy odzew z waszej strony dodaje mi więcej sił do pisania.❤❤❤