1.09.2016

WYNIKI KONKURSU + PIERWSZA TAJEMNICA JORVIK


Tak jak obiecałam! Dziś nadszedł moment kiedy wyłonię zwycięzców mojego konkursu. Zanim do tego przejdziemy chciałam jednak podziękować za kilka rzeczy. Po pierwszy dziękuję za niesamowitą aktywność przez ostatni miesiąc, wiele dla mnie znaczą wasze wiadomości i komentarze. Po drugie dziękuję za tak duże zainteresowanie konkursem! Dzięki temu wszystkiemu w kilkanaście dni udało nam się przekroczyć próg nie 5, ale 7 tysięcy wyświetleń!

Nieprzedłużając jednak, przejdźmy do laureatów! 

GŁÓWNE MIEJSCA


Pierwsza, główna nagroda wędruje do Chloe Winterfoot! Chloe, nie mogłam się oprzeć twojej starannej i minimalistycznej pracy! Takie właśnie lubię najbardziej! A kiedy użyłaś do tła mojego zdjęcia z ukochanym Springtear, plus obowiązkowo kolorem różowym wiedziałam, że znajdziesz się w gronie faworytów. Gratulacje!
Psst! Chloe ma również świetny kanał na yt, gdzie regularnie publikuje filmiki! Zajrzyj tu.



Autorką drugiej pracy, która zdobyła nagrodę rzeczową jest Renata Friendstar! Renato, stowrzyłaś naprawdę uroczy edit przedstawiający mnie oraz Redchipa (biedak wciąż siedzi w stajni) i użyłaś do tego świetnych zdjęć z sesji dla Chantal, która są jednymi z moich ulubionych! Nie muszę już wspominać o ślicznym odwzrowaniu i podkreśleniu wszystkich atutów mojej postaci, świetna robota i trzymaj tak dalej!

NAGRODY 
Zwyciężczynie proszone są o kontakt drogą mailową lub facebookową, na znak że wciąż są chętne itp. Wtedy również odbędzie się oficjalne przekazanie nagród. :)

Jeśli jesteście chętne możemy również ustalić dzień, w któym spotkamy się na Star Stable żeby porobić kilka zdjęć i pogadać!



Ale ale! Nie odchodźcie jeszcze z przed komputerów! Zabawa wciąż dwa i teraz nadszedł czas na wyróżnienia. 

WYRÓŻNIENIA

kliknij, aby powiększyć
Jacqu­eline Oak­blan­ket jest pierwszą wyróżnioną i jedną z kilku osób, które zdecydowały się skorzystać z wersji pisemej wyzwania. Obawiałam się, że takie osoby pójdą na łatwiznę, napiszą kilka prędko skleconych zdań i będą uważały, że to koniec. Na szczęście myliłam się wielce, a na wstępie udowadnia to już Jac! Cieszy mnie jak bardzo rzetelnie podeszłaś do swojego tekstu. Zamieciłaś w nim konstruktywne opinie na poszczególne tematy, a całość jest pięknie skomponowana. Bardzo ci dziękuję Jac. :)

Wyświetlanie nakonkursselenablueberryside˘.png

Aricela Darkhunter, to chyba najzabawniejsza praca ze wszystkich! Nawet nie wiesz jak bardzo zaskoczyła mnie ta pomysłowa fotomanipulacja! Przyznaję się szczerze, że czegoś takiego jeszcze nie widziałam i brawo Aricela za świetny, nowatorski pomysł. Ponieważ edit podbił moje serce słodkością kucysi również ląduje w wyróżnieniach! Gratulacje!

kliknij, aby powiększyć
Linda Goldcloud sama dobrze wie ile znaczy dla mnie jej pozytywna opinia! Pamiętam świetnie dzień, w którym pierwszy raz spotkałyśmy się na SSO i wszystkie wspólne zdjęcia jakie zrobiłyśmy. Dlatego, Lindo z całego serca dziękuję ci za wsparcie oraz poświęcenie swojego czasu na stworzenie zgłoszenia do mojego konkursu. Każdy taki czytelnik, każda osoba która decyduje się bawić się ze mną znaczy dla mnie niewyobrażalnie wiele. Dziękuję!


Majken Wastbaker z pewnością włożyła dużo serca i pracy w to wyjątkowe intro dla mojego kanału. Dziękuję ci za nie bardzo, gratuluję prężnie rozwijającego się kanału i zachęcam do dalszego tworzenia! Widać jak twoje umiejętności się rozwijają z każdym filmikiem któy robisz. Bardzo serdecznie dziękuję ci też za udział w moim konkursie!

Wyświetlanie konkurs_20160822_144734.jpg

Martine Lowtree stowrzyła uroczą ilustrację konia wraz z napisem! Mogłoby się to wydawać minimalistycznym rozwiązaniem, ale nie dla mnie. Doceniam ogromny wkład twoich umiejętności, a także zaangażowanie z jakim poświęciłaś się temu rysunkowi. Życzę dlaszych sukcesów, oraz rozwijania talentów związanych z rysunkiem. :)

Wyświetlanie 20160822_224551.jpeg

Bohuslava Mysterypaw jest z pewnością autorką najbardziej oryginalnej pracy! Inspiracja sobótką, moim ukochanym świętem w sso do stworzenia plastelinowej makiety jest z pewnością wyjątkowa! I ta niecodzienność mi się niesamowicie podoba! Bohuslawo, gratulacje za pozapudełkowy sposób myślenia, oraz artystyczne zdolności. Całkowicie ci ich zazdroszczę, jako że moje manualne talenty ograniczają się do cięcia kartki prosto i ludzików z kasztanów. :)


Agnes Cloudblanket również zdecydowała się na formę pisemną, a ja ponownie nie zwiodłam się! Dziękuję ci Agnes, za tak wiele dobrych, ciepłych słów i cieszę się, że znalazłaś bloga odpowiadającego twoim zainteresowaniom! Mam nadzieję, że w gronie moich czytelników będziesz się już znajdować na długi czas, tak by zdolności pisarskie trenować w kolejnych i kolejnych konkursach! :)


Monika Lightgren stworzyła kolejną wersją proponowanego intra na mój kanał. Zasługuje ono na wyróżnienie ze względu na piękną kompozycję i układ, a także talent autorki, który ona sama powinna docenić! Moniko, wiedz że każde wasze inspirujące dzieło jest ogromnym korkiem w rozwoju intelektualnym i artystycznym, więc nigdy nie mów osobie jakoby to co stworzyłaś było złe!

NAGRODY
Pomyślicie co to? Każdy został wyróżniony? Tak! Dokładnie! Nie miałam prawa rezygnować z części tych wyjątkowych prac na korzyść innych więc wybrałam was wszystkie! Jeśli jesteście zainteresowane nagrodą pocieszenia w postaci spotkania, oraz sesji napiszcie mi na facebooku lub drogą mailową, a razem ustalimy odpowiednią datę, miejsce i czas!


Uff, wymęczyłam was długością posta? W takim razie kończę już powoli, ale nie bez ostatniego słowa. Już wkrótce, już za 9 dni na blogu, kanale, facebooku czeka ogromna niespodzianka i bomba wszechczasów. Póki co uchylam jedynie rąbka tajemnicy i zachęcam do czytania kolejnych postów!


Wiecie co to takiego? Czekam na wasze komentarze! 
Wielce wzruszona - Selena

23 komentarze:

  1. Jeeej! Dziękuję bardzo! ♥ Wszystkie prace były cudowne! Gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja równiez składam serdeczne gratulacje! Dobra robota. :3

      Usuń
  2. Jej dzięki selena było tak jak bapisałaś a skontaktuje się z tobą jutro na e-mail :3

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIEKI xD rozwaliło mnie to xDDDDDDDDDDDDDDDD
    Bohuslawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. JEST! JUŻ ZAŁOŻYŁAŚ?! DLAJ GADAJ XDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem :/ wejdziesz na sso? teraz?

      Usuń
    2. ah, czyli amka wolisz "to" niż.... niby czemu się tak stało?

      Usuń
    3. Lano, proszę załatwiajcie takie sprawy między sobą a nie na łamach komentarzy mojego bloga. Prosiłabym też, żeby nie nazywać mojej nowej inicjatywy per "to".

      Usuń
    4. nie chodzi tu o Ciebie... Jakby to powiedzieć, wkorzystała nas? nawiązała więź i nagle odeszła bo.... załatwiła sobie miejsce w super klubie... ?

      Usuń
    5. Tak wolę Sel od was Przynajmniej mnie nie nazywa dzieckiem i jest dla mnie miła.Po drugie co cię interesuje co będę dalej ze sobą robić jeśli to tajemnica? Po trzecie ja zawsze was kochałam i nigdy nie wykorzystałam po kłótni odeszłam bo czułam się jak w klatce ;-; Doszłam, a wy mnie nie zrozumiałyście było już za późno na zostanie z wami dłużej. Na Sel mogę polegać teraz ona mnie wspiera...

      Usuń
  5. Jejku ! Nie spodziewałam się :o Dziękuje ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę, zasłużyłaś sobie! NAgroda czeka już w odpowiedzi na twojego maila. :)

      Usuń
  6. Znając moje szczęście, nawet jeśli będzie można się do tego klubu dostać, ja nie dam rady XD

    ~Victoria Loudhunter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Nawet tak nie mów! Każdy będzie miał szansę i każdy będzie mógł się dostać, jeśli tylko mu się spodoba. :)

      Usuń
  7. Czyżbyś tworzyła swój klub :D?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym dołączyć :c? Bardzo bym chciała, a swój klub rozwiązuje bo i tak mam tylko jedną aktywną dziewczynę :c. Mogłabym?

      Usuń
    2. Oficjalnie to wciąż tajemnica, ale tak. :)
      Każdy będzie miał szansę dołączyć już od 10 września, kiedy wystartujemy z promocją i działalnością.

      Usuń
  8. Czyżbyś tworzyła swój klub :D?!

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę mogła do klb? Ja miałam swój, ale wszyscy opuszczali :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, jasne że tak! Wystarczy tylko, że po "oficjalnej premierze" wyślesz zgłsozenie i zostanie ono pozytywnie rozpatrzone. :)

      Usuń

Regulamin bloga:
1. Szanuj innych komentujących
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Nie spamuj
Każdy odzew z waszej strony dodaje mi więcej sił do pisania.❤❤❤