1.08.2016

Star Stable TAG|Challange?

Hej,
Wiele się ostatnio dzieje w tym półświatku blogo-kryminalistów i muszę przyznać, że niezmiernie mnie to cieszy. Wiele blogu się uaktywnia, także poprzez challange, na które od ponad tygodnia panuje "moda".

NOMINOWAŁA MNIE TOVE DARKSTAR
 Dziś przyszedł czas na Star Stable TAG i chociaż podobny filmik już stworzyłam, ten znacznie różni się pytaniami, więc jego zrobimy w wersji tekstowej. Poprzedni Star Stable Tag macie poniżej:


Okej, ale teraz do rzeczy! 

1. Od ilu lat grasz w SSO?
Zaczęłam grać około 7 grudnia 2015 roku.

2. Jak poznałaś Star Stable?
Zaczęłam oglądać ją u youtuberki - KinyCzewy

3. Jakie konie byś dodała?
Chętnie zobaczyłabym w grze lipcany, albo angloaraby. Czekam z wytęsknieniem na odnowienie arabów. 

4. Jaką opcję byś dodała?
Tablicę ogłoszeń np. w Moorland i MSP na reklamy klubów, żeby nie zaśmiecały czatu i dało się na nim prowadzić normalną rozmowę. Chciałabym również mieć możliwość pogłaskania, bądź przytulenia konia oraz ściągania nakryć głowy, tak by można je było poprostu gdzieś odłożyć. 

5. Czy zmieniłabyś swoją nazwę w SSO?
Ostatnimi czasy miałam krótką fazę na Chiarę Moonsworth i bardzo chciałam nazywać się w podobny sposób jak ona (patrz moje konto na Night Star), ale w końcu mi przeszło. Selena, to Selena. :)

6. Jaka rasa koni w SSO Ci się najbardziej podoba?
Nowe fryzy są bardzo urodziwe, ale lubię też islandy oraz angliki.

7. Co byś zrobiła, gdyby biuro SSO usunęło Star Stable i wszystkie aktualizacje?
Znalazłabym prawnika, z którego pomocą wystosowałabym pozew do SSO o wyłudzenie pieniędzy bez pokrycia w grze i żądałabym zwrotu zainwestowanej kwoty z odsetkami. 

8. Co najbardziej lubisz w SSO?
Uwielbiałam questy z głównej linii fabuły, kiedy jeszcze je miałam, ponieważ są bardzo ciekawe i spójne. Kocham też otwarty świat Star Stable, który pozwala nam na jego nieskrępowane zwiedzanie i odkrywanie.

9. Jakie zwierzę do torby byś dodała? (SPOILER)
Po ostatniej aktualizacji tylko jedno: Albertę, albo jedno z jej dzieci.

10. Jaka rasa koni w SSO Ci się nie podoba?
Wszystkie "starterowate" konie, chyba za wyjątkiem Moraba, bo ładnie się błyszczy. Nie darzę też specjalną sympatią tinkerów, wyglądają jak ogromne, zużyte mopy.

DO STAR STABLE TAG NOMINUJĘ:

8 komentarzy:

Regulamin bloga:
1. Szanuj innych komentujących
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Nie spamuj
Każdy odzew z waszej strony dodaje mi więcej sił do pisania.❤❤❤