11.07.2016

#selenablue Mario ma wielkiego rekina

Cześć wszystkim!

Dziś odblokowałam "Wielkie sprzątanie" u Maria, z Obserwatorium Do Którego Nikt Nigdy Nie Jeździ. Szczerze, nie mam pojęcia co mnie zmuszało do odwiedzania tego miejsca i robienia repki, ale udało się! Pomogłam mu wysprzątać tą ruderę, gdzie swoją drogą, było tyle różnych rzeczy...


Przy okazji, mamy tu debiut mojego fryza - Hollowborn. Ta noga jest tak dostojna, że bardziej godnego screena zrobić się nie dało. W każdym razie tu  zdjęcie bez rekina na tyłku, ale za to z dziewczynami z RMC:


Ostatnio na grupie Star Stable szukali nowego tła, niestety nie załapłam się i zdążyli wybrać inne, więc swoje zostawiam tutaj wam do oceny. Może przy następnej zmianie się z nim zgłoszę.


Wczoraj miałyśmy też rajd, na którym oczywiście nie byłam w całości (kocham internet). Udało się, na szczęście strzelić kilka fotek, więc łapcie:






Także, do zobaczenia w następnym poście! Trzymajcie się ciepło!

11 komentarzy:

  1. do dziś pamietam jak meczylam sie z tą repą
    co do fryza, ja swojego jeszcze nie mam, obiecalam sobie ze najpierw wytrenuje kuca co pewnie bede robic jakies 2 tygodnie haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem gdzie jest mój kuc i jego 8 level, ale kiedyś się za to zabiorę... kiedyś

      Usuń
    2. zanim się za niego zabierzesz to ci kuc zgnije

      Usuń
    3. jak tak popatrzeć, same pozytywy: i wolne miejsce w stajni i się nawiozło wszystko samoczynnie

      Usuń
    4. biedny kuc, nie masz serca hahaha

      Usuń
  2. Też ostatnio robiłam tą repkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. katorga! ja robiłam ją przez pół roku bo nie chciałmi się schodzić do msp i szukać gwiazd, więc robiłam tylko wyścigi. xd

      Usuń
  3. genialne tło! sama bym takie chciała ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Jedna smutno mi trochę, że mnie zignorowałaś, gdy do ciebie pisałam. Strasznie się cieszyłam, że cię widzę. Teraz jest mi troszkę przykro. ~ Grace Goldway

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Szanuj innych komentujących
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Nie spamuj
Każdy odzew z waszej strony dodaje mi więcej sił do pisania.❤❤❤