15.07.2016

#selenablue Reunion Hook Up

Hej,hej!
Jestem dziś w bardzo fajnym humorze i naprawdę świetnie się bawiłam przez te dwa ostatnie dni. Przede wszystkim na ciastko "przeprowadziła się" Odette "Ocet" Grayblanket i odrazu kiedy się spotkałyśmy zaczęły dziać się dziwne, śmieszne rzeczy. Zajrzyjcie na jej bloga -> klik


Później dołączyła do nas Kerstin i jak zwykle nie robiłyśmy nic prócz wygłupiania się. Produktywnie spędzony dzień. A tak szczerze to one mają zbawienny wpływ na moje trenowanie. Ja, w dzień zrobiłam dwa levele! Dwa! Fryziu jest ze mnie dumny i mam nadzieję, że wy też. ;)


Wspólna ścieżka treningowa i rozmowa przy graniu bardzo pomaga i brakowało mi tego od czasu zmiany serwera. Jeśli tylko macie jakiś znajomych (jak ja hehe) to bierzcie Skypa i do roboty! Polecam, wszystko staje się fajniejsze, jak po driniu od faceta z biszys z FP.




Tu razem z dziewczynami z Equestrian Agents Club robiłyśmy układ na ujeżdżalni, chyba nie spodziewały się naszego przyjazdu z Kerstin, ale koniec końców nie miały nic do naszych prób naśladowania ruchów (nieudolnych, tak bardzo)


Prócz tego wakacje płyną spokojnie na spotkaniach klubowych itp. Jak wy się trzymacie? Pozdrawiam was serdecznie, Sel.

3 komentarze:

  1. "jak po driniu od faceta z biszys z FP " leżę xDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również na spotkaniach klubowych hihi :")

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Szanuj innych komentujących
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Nie spamuj
Każdy odzew z waszej strony dodaje mi więcej sił do pisania.❤❤❤