3.07.2016

#selenablue Rudolf na plaży

Hej pierniki!
Wytrzymałam bez posta chyba z tydzień. Jestem super. Słuchajcie dziś ważne info! Ku mojej radości znalazłam nowy klub! Mnie i moje ego zdecydowały przyjąć dziewczyny z Reindeer Mystery Club.
Z tego miejsca serdecznie pozdrawiam Willow Sharkstone, za to że udało nam się umówić ( w końcu) na jakąś godzinę. :)

Autorką rysunku jest Tove Darkstar. Zajrzyj na jej bloga! [klik]
Troszeczkę zwlekałam z tym postem, ponieważ chciałam go napisać po pierwszym spotkaniu i mówię wam... Jest super. Co prawda mój internet nie lubi dłuższych randek więc skutecznie odmówił udziału w całym rajdzie, ale chociaż na troszeczce się pojawiłam. :) Zdjęcia autorstwa Willow, Dashy i Tove. (Ta różowa landryna w stroju rybaka walczącego o równouprawnienie to ja)





Przez to niepisanie ominęło mnie sporo rzeczy, o których chciałam wspomnieć. Ale luz, damy radę. Słyszeliście o fryzach? Nówki, jak donosi Dorian na grupie, mają być strasznie drogie, ale warte swojej ceny. Zobaczymy już za niedługo czy opyla się wydać hajsy. Mamy też nową aktualizację z Timem.  Gościu ewidentnie chce iść na architekturę bo non stop gada coś o pokoju.


Jakby tego było mało, lubuje się w driniach o gwałtownych właściwościach. If ju noł łot aj min. Nie bez powodu nasza postać mdleje z każdym łykiem. 


Mimo to fajny facet, pozwala nam robić za siebie robotę jak większość ludzi w grze, więc go lubimy.


Niezłe zdjęcia na plaży, szkoda że w normalnych warunkach ludzi jest tyle, że sama konia z wrażenia zgubiłam. 5 minut z życia zeszło na szukanie szkapy. Ale i tak gra zawsze zaskakuje mnie, spójrzcie kto przedwczoraj rozkręcał imprezę? Pozdrawiamy DJ Horse'a oraz jego właścicielkę!


No, także do usłyszenia i dzięki za wejścia komentarze!Aghhh! Wirtualny przytulas dla wszystkich! I do następnego posta, spokojnie już za niedługo. 

4 komentarze:

  1. Było super na tym spotkaniu! c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Wam się rajd podobał. :D /Tove

    OdpowiedzUsuń
  3. A co do Twojego stroju, to był zdecydowanie najlepszy, niesamowicie mi się podobał haha

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Szanuj innych komentujących
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Nie spamuj
Każdy odzew z waszej strony dodaje mi więcej sił do pisania.❤❤❤