22.06.2016

#selenablue Mindsummer, sobótka

Hej!
Nawet nie wiecie ile pozytywnej enrgii kłębi się we mnie od kilku dni. Serio, praktycznie mnie rozsadza. Nareszcie doczekałam się obłędnej sobótkowej akutalizacji, pierwszej w mojej ssowej "karierze" i... Jest fantastycznie!


W ogóle uwielbiam aktualizacje za to, że w jedno miejsce zjeżdża się tyle ludzi i razem robi zadania. To naprawdę świetne uczucie jeździć wśród tylu graczy, nawet jeśli nie znam ich osobiście. Zaszalałam trochę z outfitem i teraz jestem całkiem dziecko kwiatu. Nie żeby na zdjęciu była Miranda Pandacake, ale jest... Nie wiem jak to się stało... :P. 


Na marginesie, obczajcie wygląd bloga, ponieważ wprowadziłam w nim kilka zmian. Wraz z nową profilówką, którą darzę ogromną sympatię. 



W ogóle bardzo serdecznie pozdrawiam trzy dziewczyny, którym spodobała się moja sukienka i Sienna (mój fiord), było mi bardzo miło!


Kończąc już zauważyliście szaleństwo aktywności na blogu? Nie wiem, czy sama sobie wbijam te odwiedziny (mam nadzieję, że nie... xd), ale dzięki za tyle wyświetleń! Jak tak dalej pójdzie dobijemy do 5000 tysięcy i konkursu szybciej niż mogłam sobie wyobrazić. Ale, stop. Ja nic nie mówiłam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin bloga:
1. Szanuj innych komentujących
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Nie spamuj
Każdy odzew z waszej strony dodaje mi więcej sił do pisania.❤❤❤