26.06.2016

12. Jak skutecznie szukać gwiazdek?


Jeszcze kilka tygodni temu gwiazdki w SSO stanowiły dla mnie temat tabu/wstydu. Miałam ich zaledwie 21 i szczerze powiedziaszy nie paliłam się do szukania następnych. Sytuacja uległa drastycznej zmianie gdy w okno mej wyobraźni zapukała nuda. I otworzyła nowe drzwiczki.

Obrazek pochodzi z niemieckiej Jorvikipedii [klik]


Takie właśnie mapy nie pomagały mi w niczym, gdyż mój zmysł interpretacji terenu siadł już przy Miasteczku Srebrnej Polany. Tak czy siak, jest to dość duża pomoc dla tych, którzy umieją się nią posługiwać. Zauważcie również, że widoczne na niej są też gwiazdki "najnowsze", czyli te z Epony.

No dobrze, a co pozostaje dla lam i czytelników mojego bloga (kocham was wszystkich tak czy siak)?

Moi drodzy, my mamy filmiki! Uratowały mi życie, kiedy szukałam gwiazdek i znacznie łatwiej jest z nich korzystać. Zaczynasz z wyjściowego miejsca równo z nagrywającym, poprostu powtarzając jego ruchy. 


Z wysuwanej listy wybieramy interesujący nas teren i odtwarzamy klipy, czyli kolejno:
  • Moorland
  • Wzgórze Nilmera - Nilmer's Highland
  • Centrum Jeździeckie Srebrnej Polany - Silverglade Equestrian Center
  • Złote Pola - Fields of Gold (same opisy)
  • Pola Everwind - Everwind Fields (same opisy)
  • Valedale
  • Jodłowy Gaj - Firgrove
  • Dolina Złotych Wzgórz - Goldenhills Valley
  • Jarlaheim (same opisy)
  • Dolina Ukrytych Dinozaurów - Dino Valley (same zdjęcia)
Wszystkie gwiazdki w Eponie

JARLAHEIM STARS - DAKOTA CLOUDNIGHT
Wszystkie gwiazdki w Jarlaheim

DINOSAUR VALLEY - GUN DRAGONBORN
Wszystkie gwiazdki w DUD

I już, cieszymy się z 89 sztuk złotych trofeów. Jeśli chodzi o mnie pozostało mi do tego uczucia jeszcze 13 kroków, więc życzcie powodzenia! 


2 komentarze:

Regulamin bloga:
1. Szanuj innych komentujących
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Nie spamuj
Każdy odzew z waszej strony dodaje mi więcej sił do pisania.❤❤❤