1.06.2016

#selenablue Flawless

Cześć!
Powracam do was z przerw między próbą zdobycia dobrych ocen, a zdobywaniem nowych dobrych ocen. (tttaaa) Niestety w tym poście nie znajdziecie nic konkretnego... Oprócz foteczek, słit buziek i Ricky-meme. Nowa aktualizacja dała mi pole do popisu, nie powiem. Jor - Jitsu górą (dobrze to piszę?)!


Hehe, słabe prawda? Hasztag moje poczucie humoru. Ale nie koniec tych cudeniek. 


Kaman Ricky, tak... KAMAN! Pozdro dla wszystkich graczy, którzy uwielbiają stawać w postaciach podczas wykonywania zadań. Wiecie, że to mechanizm domino? Im bardziej ktoś ci zasłania i nie możesz kliknąć dialogu, tym bardziej się przysuwasz. Myszka ma szeroki zasięg, serio! Możecie stanąć trochę dalej. Meme z poprzedniej aktu.


Zwierzyniec, zwierzogród, cyrk, zoo, mój dom podczas świąt Bożego Narodzenia.

UWAGA! OFF SARKAZM

Ale jedno uwielbiam w aktualizacjach. To ile ludzi się nagle pojawia w jednym miejscu. Serio, to naprawdę miłe kiedy widzę tylu graczy. Nie czuję się samotna w swoim żywocie. Żartuję, jaram się, że widziałam Nadię Wilkrock.

Trochę kultury. Wzięłam mojego walijczyka na przejażdżkę po polu kukurydzy. Wiecie, taka "Buszująca w zbożu" ze mnie laska. 








Ej, jeszcze na koniec szczelę wam mema z mojego życia. Chciałam zabawić się w artystkę. 


Nie polecam bo stanik się rozpuścił. Opinie, hejty i komenatrze (wiem, jedno i to samo xd) zostawcie pod postem.

JESTEM ŚWIĘTA!


❤Czytaj również: Jak zacząć w CS-ach?| Jak stworzyć konto na zagranicznym serwerze?

2 komentarze:

  1. Mamy super, a ta przeróbka.. też spoko xD. Uśmiałam się przy niej, że nie mogę xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuję! Ech, czyli karierę światowej artystki mogę odłożyć na bok... Co ja w życiu będę robić? ;)

      Usuń

Regulamin bloga:
1. Szanuj innych komentujących
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Nie spamuj
Każdy odzew z waszej strony dodaje mi więcej sił do pisania.❤❤❤