21.05.2016

09. Jak zacząć w cs-ach?


Okej, zaczynamy naszą luksusową wycieczkę po tajnikach sławy i szylingów jorvik!  Do stworzenia tego posta posiłkowałam się wieloma źródłami, więc będzie mieli okazję je sobie przejrzeć na sam koniec. Żeby mieć to wszystko jasno wytłumaczone zdecydowałam się podzielić ten post na sekcje.

1. WPROWADZENIE

Żeby mieć pewność, że choć część moich "porad" zadziała wszystkie polecane przeze mnie czynności wykonywałam, testowałam sama. Z moimi zdolnościami w kwestii championshipów było to trudne, a skoro mi się udało, to dla was nie będzie to zbyt duży problem. Pamiętajcie, żeby nie zrażać się na samym początku, jeśli nie zdobędziecie miejsca w pierwszej trójce. Każdy przejazd to dla was dodatkowe doświadczenie, które z pewnością zaprocentuje w przyszłości.

02. KOŃ

Do zawodów potrzebujemy konia i to nie byle jakiego. Oczywiście musi on mieć level 15, czyli maksymalny jaki narazie można wbić. Bez wytrenowanego konia, nie będziecie mogli osiągnąć maksymalnej szybkości, a to w sumie mija się z celem samego wygrywania. Rasa również jest nie bez znaczenia, potrzebujemy czegoś szybkie i zwrotnego. Tu robi się skomplikowanie. Szybkości poszczególnych koni zmieniają się wraz z nadejściem nowych gatunków. Dwa lata temu najszybszymi końmi były fiordy, niedługo po nich islandy, a teraz, według wielu - angliki. Wybór naszego towarzysza zależy  od nas, więc w moim przypadku będzie to Lovepetal.

Postanowiłam podrzucić wam kilka poradników na temat trenowania:    


03. SPRZĘT

Zaczyna się zabawa. Do pomocy w tym punkcie poprosiłam niejaką Selenę - przeciętną mieszkankę Jorvik lubiącą jeździć konno. Na jej przykładzie omówimy sobie strój profesjonalnego wyjadacza cs-ów.



Najważniejszą statystyką zawsze będzie szybkość(u konia) i jazda(u jeźdźca). Co z tego, że skaczesz najdalej skoro wszyscy się przeganiają? ;)
Na levelu 16 i 17 maksymalna jazda, dla naszej postaci wynosi 42. Na levelu 18 43. Jak widzicie moje codzienne rzeczy nie są najgorsze, ale i tak potrzebujemy czegoś lepszego.


Rozpiska: rękawiczki (max.+4)| buty (max.+4)|nakrycie głowy (max.+4)|bluzka (max.+8)|spodnie(max.+5)


Aktualnie w Star Stable mamy tylko jedną parę spodni z 5 punktami w jeździe. Możecie ją znaleźć w Srebrnej Polanie, o tutaj.

Przyglądnijmy się więc jak powinien wyglądać przykładowy, idealny strój.


Teraz czas na sprzęt dla konia!
Koń na 15 levelu może mieć maksymalnie 28 punktów szybkości. Tu odrazu zobaczymy poprawne osprzętowanie, na przykładzie Morningwings - Morgana.


Rozpiska: uzda (max.+3)|siodło (max.+3)|pled (max.+3)| podkowy (max.+2)

03. ZNAJOMOŚĆ TERENU

Okej, jesteśmy już prawie gotowi. Czas na zaznajomienie się z trasą każdych cs-ów, w których chcesz wystartować. Należy przejechać ją kilka razy, by całkowicie opanować wszystkie skróty, zakręty itp. Poniżej możecie znaleźć link do utworzonej przeze mnie playlisty z przejazdami wszystkich cs-ów, oraz skrótami. klik

04. WYGRAJCIE!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin bloga:
1. Szanuj innych komentujących
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Nie spamuj
Każdy odzew z waszej strony dodaje mi więcej sił do pisania.❤❤❤