22.05.2016

10. Jak stworzyć konto na zagranicznym serwerze?


Uwaga, ten sposób został przeze mnie sprawdzony i jest całkowicie bezpieczny. Nie wymaga zapłaty, ani żadnych innych tego typu rzeczy. 


Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że udało mi się to zrobić własnymi siłami! Przez bardzo długi czas szukałam sposobu jak stworzyć konto na niepolskim serwerze. W końcu udało mi się! Oto moja postać - Bambi Moonworth:


Specjalnie dla was przygotowałam instrukcję jak stworzyć postać na np. serwerze amerykańskim, bądź angielskim. 
Zaczynamy od wejścia na stronę www.tunnelbear.com i kliknięcia w opcję "Get Started, It's Free"


Dalej, jeśli aplikacja zacznie nam się automatycznie instalować na komputerze klikamy "Przerwij" i zamiast tego wybieramy opcję zaznaczoną poniżej:


Ta opcja doda nam wtyczkę do naszej wyszukiwarki (koniecznie Chrome), co znacznie mniej obciąży komputer i zmniejszy prawdopodobieństwo tego, że coś pójdzie nie tak (a nie pójdzie xd).  Jak widzicie w moim przypadku jest już ona podłączona.

Teraz czas na wybór kraju. Otwieramy nową kartę i klikamy ikonkę w prawym górnym rogu.


Aby włączyć program musisz kliknąć tą opcję:
Napis 240MB Reamining this month określa ile jeszcze danych internetu ci zostało do jego używania (tylko do jego, to nie jest twój normalny internet, tylko wyłącznie tego programu). 
Dalej wybieramy dowolne państwo ( ja wybrałam USA):
I teraz szybko wchodzimy na stronę www.starstable.com, tworzymy nowe konto i... Wybieramy serwer!


Później wracamy do menu wtyczki i ponownie klikamy pierwszą opcję by ją wyłączyć.

Żeby wtyczka była wyłączona, napisy muszą być takie jak wyżej. Disconnected i Off. 
To już koniec, ciesz się postacią na nowym serwerze!
~EDIT~
Po użyciu polecam wyłączyć wtyczkę z przeglądarki. Klikamy w "Ustawienia chrome", następnie "Rozszerzenia" i wyłączamy TunnelBear.

Instrukcję stworzyłam i wypróbowałam sama. Kopiowanie jej na inne blogi jest dozwolone, ale tylko pod warunkiem iż załączyć link do mojego bloga.

13 komentarzy:

  1. Fantastycznie to opraciwałaś.:D A można to też się przen8eś na swoim aktualnym koncie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to opracowałaś.👌 A czy można to zmienić server np na night star z polskich serverów? 😮

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma takiej możliwości, a próbowałam. ;( Myślę, że problem leży w tym iż nasze polskie konta są przypisane do polskich serwerów, a przerzucanie postaci do innego państwa mogą robić tylko game masterzy.

      Usuń
  3. jejku zaraz wypróbuje :^ dziękuje i możesz być pewna że twój blog będzie przeze mnie regularnie odwiedzany ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku zaraz wypróbuje :^ dziękuje i możesz być pewna że twój blog będzie przeze mnie regularnie odwiedzany ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy potem można zmienić na polski serwer ?

    OdpowiedzUsuń
  6. na jaki jezyk weszlas wtedy???

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisze mi że nie mam pobranego chrome nawet że mam

    OdpowiedzUsuń
  8. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń

Regulamin bloga:
1. Szanuj innych komentujących
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Nie spamuj
Każdy odzew z waszej strony dodaje mi więcej sił do pisania.❤❤❤