25.07.2016

#selenablue Thank you very much!

Hej!
Nie, nie zamieniam się w Margaret i jeśli szukacie tu gołych dziadków i teledysku zła strona. Ale! Jeśli wpadliście tu po nową dawkę mojego SSO-wego nicnierobienia, to zapraszam. 

Dziesiejszy post może wydawać się króciutki, ale jest dla mnie bardzo ważny. Chciałam serdecznie,
z całego serca wam podziękować za wasze zainteresowanie moim blogiem. W ciągu jednego miesiąca pojawiliście się tutaj aż 1539 razy, a ta liczba wciąż rośnie! Na ten moment brakuje tylko 1460 wyświetleń do super konkursu, w którym każdy z was będzie miał szansę wygrać całkiem ciekawą nagrodę. 


Jeśli chodzi o moje starstablowe przygody, to postanowiłam wciąć udział w konkursie bardzo utalnetowanej artystki Chantal Reinhart, która organizuje go na swoim blogu *klik*. Zadaniem biorących udział było stworzenie filmiku instruktażowego, który miał pokazywać mniej doświadczonym graczom jak stworzyć dobry screen. Wyniki mojej pracy możecie zobaczyć poniżej:


Bardzo dziękuję też wszystkim, którzy dodają mojego bloga do ulubionych, czy polecanych. To niezwykłe wyróżnienie i nawet nie wiecie jak strasznie się cieszę widząc wasze komentarze, gdzie mnie o tym informujecie. Muszę przyznać, że sama nie byłam do tego pomysły przekonana przez długi czas, ale w końcu podjęłam decyzję. W zakładce "Polecane" już za niedługo znajdziecie rozpiskę wszystkich blogów, które obserwuję na bieżąco. 

Zauważyłam, że wiele osób nie obeznanych z Bloggerem nie wie do końca jak to zrobić.
W przypadku mojego bloga wystarczy kliknąć ten baner, lub jego sobowtóra w lewej kolumnie:


A jeśli chodzi o dowolny blog, to w menu bloggera: www.blogger.com po przewinięciu widzicie zakładkę Lista Czytelnicza. Klikacie "Dodaj" i wpisujecie adres bloga.

Jak widzicie post, trochę ogłoszeniowy. Trzymajcie się ciepło i wyczekujcie "Polecanych", cześć!
❤Czytaj również: BUG NA ŚWIATŁO: Mgła, deszcz i zaciemnienie w SSO

2 komentarze:

  1. Muszę cię trochę rozczarować :/ jeśli chodzi o zdjęcie to klawisz nie działa na każdym komputerze :/ już od dawna szukam jak zrobić zdjęcie ale nie da się bo zawsze wychodzi na czarno :/ dasz porade ja mam dell W10 a ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, więc nie znalazłam oczywistej odpowiedzi, ale możemy próbować to rozwiązać na różne sposoby.Oto one:
      1. Sprawdzonym wyjściem jest pobranie darmowej wersji programu Bandicam i za jego pośrednictwem robienie screenów, jest tam poprostu taka opcja.
      2. Druga opcja to darmowy program Greenshot, który pozwala na robienie screenów i zapisywanie ich. Jest całkowicie bezpieczny i sprawdziłam czy napewno działa. Daj znać czy tobie się uda na dziesiątce. Tutaj do pobrania (niestety) w języku angielskim:http://getgreenshot.org/

      Usuń

Regulamin bloga:
1. Szanuj innych komentujących
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Nie spamuj
Każdy odzew z waszej strony dodaje mi więcej sił do pisania.❤❤❤