13.03.2016

#selenablue Podwójne nowości!

Nie, nie chodzi o żadne nowości związane z aktualizacjami, raczej o moje własne nowości. Wybaczcie, że nie pisałam żadnych postów w tygodniu. Ciężko mi jest zrobić wtedy cokolwiek oprócz uczenia się i odrabiania lekcji, praktycznie tylko w piątek i sobotę mam czas na coś innego
(w niedzielę znowu nauka). Tak, wiem straszne, ale gimnazjum zobowiązuje. :) 

Tytuł posta oczywiście nawiązuje do weekendowego double, na którym zaszalałam z 10 tysiącami sc. Dużo, ale takie "wyskoki" zdarzają mi się raz na pół roku więc czemu nie? Z tej okazji nadeszły ogromne zmiany, chociażby w moim wyglądzie. Jak widzicie mam teraz kompletnie inny "fryz".



Napiszcie czy mi to pasuje, bo ja już sama nie wiem. Miałam trochę dosyć takiego siana na głowie i nie wiem czy teraz jest lepiej czy gorzej. 

Ale, ale to nie wszystko. Odblokowałam też Dolinę Złotych Wzgórz! Nie bedę tu publikować wszystikich fotek, ale powiem wam, że moim zdaniem jest nieziemska (wcale nie mówię tak o każdym nowym terenie). 



Oprócz tego odblokowałam różany ogród u Bjorna, kupiłam kilka siodeł, owijek koni... Zaraz, koni? Tak moi drodzy nasza stajenna rodzinka powiększa się z dnia na dzień. 
Pierwszym lokatorem jest Cloverorb - Over Pinto. Pozuje on w swoim nowym, pięknym zestawie.


Dalej mamy ślicznotkę, araba czystej krwi - Berrybird.


Teraz czekam na odblokowanie fiordów w DUD oraz Epony, żeby nabyć islandy i nowego anglika. Mam nadzieję, że będzie to już niedługo, wczoraj wbiłam 16 level, ale zadania z domkiem letniskowym Helgi brak. :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin bloga:
1. Szanuj innych komentujących
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Nie spamuj
Każdy odzew z waszej strony dodaje mi więcej sił do pisania.❤❤❤