29.02.2016

achievement: DOLINA UKRYTYCH DINOZAURÓW

Przychodzę do was z nową serią postów pt. "achievement" czyli po angielsku osiągnięcie. Jak możecie się domyśleć w tych postach będę opisywała moje pierwsze wrażenie z odblokowanych obszarów. Co za tym idzie zaczynamy od osignięcia przeze mnie 15 levela! (Kersztajn świadkiem :) Zaraz potem dostałam quest rozpoczynający przygodę w DUD.



Dolina zauroczyła mnie swoją aurą... Cisza spokój i tajemnica to naprawdę niesamowite wrażenie kiedy wjeżdża się tam po raz pierwszy. Graczy nie widać wcale, a jeśli już to sporadycznie i krótko, czujesz jakbyś naprawdę znajdował się sam na środku lodowego pustkowia. 


Zwlekałam z postem o jeden dzień, więc zaczęłam już poznawać dalsze zakątki DUD, a także sprowadziłam prof. Einstein. Nie mogę się doczekać kiedy zwiedzę następne obszary, no i kiedy w końcu odblokuję moje konie - marzenie czyli fiordy.


Wybaczcie, że tak dużo zdjęć, ale nie mogłam się powstrzymać i ich nie robić. Powyższe dwa oraz to, które zobaczycie teraz są chyba moimi ulubionymi.


To zdjęcie zrobiłam, kiedy przy pomocy Elizabeth miałam odblokowywać dalszą drogę. Uważam, że wyszła bardzo dobrze mimo iż połowę musiałam uciąć ze względu na nieciekawe tło (inny gracz :P). Pewnie możecie się zastanwiać gdzie moje odblokowanie DZW, które zazwyczaj robi się pod koniec levela 14? Niestety z jakiś przyczyn mam odrobinkę opóźnione questy i Dolinę Złotych Wzgórz odblokuję później, ale spokojnie już niedługo. Co wy sądzicie o DUD? Lubicie odkrywać najbardziej zaśnieżone zakamarki czy raczej wolicie żeby tamtejsze questy zamroziły się na śmierć :)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin bloga:
1. Szanuj innych komentujących
2. Używaj poprawnej polszczyzny
3. Nie spamuj
Każdy odzew z waszej strony dodaje mi więcej sił do pisania.❤❤❤